اگرمابفهمیم که مشتری دقیقا چه چیزی نیاز دارد و بفهمیم دنبال چه چیزی هست که انتظاراتش برآورده شود به هدف رسیدیم بله درست است وبه همین سادگی مشتری هامون را میتوانیم افزایش دهیم و به فروش چندبرابری برسیم ولی به همین راحتی هم نمیتوانیم حدس بزنیم نیازها و درخواست های مشتری هامون چون تعدادآنها به اندازه هست که نتوان دونه دونه همه مشتری هارو آنالیز کرد پس باید با روشهای جدید دنبال مشتری باشیم
ادامه مطلب ...
در زمان امروز مشتری ازاهمیت خیلی خیلی بالایی برخوردارهست ونیز حفظ مشتری قبلی از اهمیت دوچندانی برخوردار هست
ادامه مطلب ...